Kommunikation är svåra grejer...

När arbetsdagen flyter på som allra bäst inträffar ibland det trista att fritiden knappt räcker till att umgås med vänner, än mindre ta hand om tvätten, disken eller den egna bloggen för den delen. Jag jobbar med kommunikation och för det mesta blir jobbresultaten lyckade, men kommunikation är något vi "sysslar" med hela tiden. Med varierande resultat. Det kan handla om brist på information, brus eller brist på tid. När jag är inne i min jobbubbla blir det ofta det senare. Tiden räcker helt enjkelt inte till, knappt tid till att meddela att tiden inte räcker till. Den här veckan har jag dock blivit inbjuden att blogga hos min vän, designern Lena Grön. Nyfiken? Eller gillar du bara att ha bra koll? Just det, bloggen heter Artefakt!


Kommentarer
Postat av: Lena Grön.

Tack för ett finfint inlägg!

2010-02-11 @ 10:12:25
URL: http://artefakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0