Ny vecka, nya tag och nya listor

Orden och nyfikenheten är mina främsta vapen. Jag har jobbat med kommunikation i en eller annan form i större delen av mitt liv. Som journalist, copywriter, researcher och informatör har jag gjort mitt yttersta för att världen ska bli en bättre och gladare plats att vakna upp till. Jag har jobbat som copywriter på IKEA, varit researcher på SVT, programledare och reporter på SR, skrivit katalogcopy på Ellos, varit informatör på en ökommun (mer om det en ana gång!) och informatör på en ganska ung statlig myndighet som är coolare än vad många vet: läs mer på www.swedac.se. Jag har eget företag inom kommunikation, information och marknadsföring. Jag har hur många kameror som helst och använder nästan allihop. Musiken är en stor del av livet, liksom kaffe, design, arkitektur, inredning, miljö, mat och dryck. Jag är nyfiken på livet i alla dess former. Just nu skriver jag långa listor och försöker bocka av dem så gott det går. Samtidigt som jag njuter av livet och soliga september.

Ja just det: Jag står till arbetsmarknadens och arbetsgivarnas förfogande.
PS. Färg och form by Gert Wingårdh. Foto: AÖ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0