Höstens skönaste skor?

Vardagslyx!

 

Hur glad blir man inte när det dyker upp snygga saker som gör livet lite enklare? Vad sägs om ett par varmfodrade high top-sneakers i Gore-Tex? Tretorn Hockeyboot GT heter modellen som jag hittade förra veckan. Jag slog till direkt och nu har de utstått den första prövningen! Betyg: utmärkt bra. Hösten är räddad. In style!

 

Jag har sedan ett par år tillbaka en kärleksaffär med Tretorns sneakers – Conversedojorna i hallen har fått knivskarp konkurrens! Alla har vi väl någon gång haft ett par stövlar från fabrikör Dunkers gummifabrik i Helsingborg?

 

Numera huserar bland annat högskolan och IKEA-IT i de gamla fabrikslokalerna, men det klassiska arbetarmärket lever kvar och har hälsan – made in China.

 

Just det: förra året kom den klassiska gummistöveln i en praktisk fodrad lågskovariant. Den och tre andra sneakersmodeller från Tretorn står nu tillsammans med det senaste tillskottet i hallen.

 

Foto: AÖ


Kommentarer
Postat av: Lena Grön.

Så himla läckra! Dessa gillade jag: http://store.tretorn.com/US/details.asp?catalog_name=tretorn&category_name=MensSneaker&product_id=47172702&mainCategory=Men

Tur att jag har storl 40 = små herrskor funkar finfint!

2009-09-28 @ 11:16:34
URL: http://artefakt.blogg.se/
Postat av: Världens nyfiknaste humla

Jajemän! Många justa pjucks finns det :)

2009-09-28 @ 21:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0