Magasinsgatan växer

När våren skjuter fart är lördagarna oerhört viktiga för mig. Idag vaknade jag toktidigt, åt en ordentlig långfrukost och plockade ut cykeln som övervintrat synnerligen väl. En sväng till Pusterviksbiljetter för att möjligen få tag i en av de sista biljetterna till Band of Horses spelning på Trädgår'n i Göteborg, nästa vecka. Yes! Jag lyckades. Sedan trampade jag iväg mot Magasinsgatan med ett stort leende på läpparna. Älskar Magasinsgatan!


Idag var det marknad och extra livat i solen. En mumsig pepparrotsströmming på Strömmingsluckan och sedan såg jag något väldigt trevligt längst in på parkeringen, med dress Magasinsgatan 17a: da Matteo har öppnat bageri, café, butik och vilken dag som helst även rosteri. Droppkaffe is the shit! Mer om detta och panetterian snart!
marknad
Hittade jag något på marknaden? Ja, tre sköna Dunderdon-slipsar för en hundring! Tvärs över parkering på Pop hittade jag en blå-vitrutig skjorta för 200 glada.  Sedan var det u fotomässan. Men det är ju en helt annat historia.
Bilder: AÖ

Kommentarer
Postat av: Madde

hejhej:) fin blogg! läs gärna in min blogg, är ganska ny så det skulle vara kul :)

2010-04-11 @ 01:42:07
URL: http://madeleinebjornlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0